03.09.2023

Зразки документів для звернення громадян

      Під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.(ст. 3 Закону України "Про звернення громадян").

        Заява (клопотання) - звернення громадян із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією та чинним законодавством їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки в діяльності підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, посадових осіб, а також висловлення думки щодо поліпшення їх діяльності. Клопотання - письмове звернення з проханням про визнання за собою відповідного статусу, прав чи свобод тощо.

        Пропозиція (зауваження) - звернення громадян, де висловлюються порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадо-вих осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, вдосконалення правової основи державного і громадського життя, соціально-культурної та інших сфер діяльності держави і суспільства.

       Скарга - звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, по-рушених діями (бездіяльністю), рішеннями державних органів, органів місцевого самовряду-вання, підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян, посадових осіб.

     Звернення адресуються органам державної влади і місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форм власності, об’єднанням громадян або посадо-вим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.

У зверненні має бути зазначено:

* прізвище, ім’я, по батькові;

* місце проживання громадянина;

* викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

     Письмове звернення надсилається поштою або може бути переданим громадянином до відповідного органу, установу особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці повнова-ження оформлені відповідно до чинного законодавства.

        Звернення може бути подано як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне).

        Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.

 

     До звернення додаються наявні у громадянина рішення або копії рішень, які приймалися за його зверненням раніше, а також інші документи, необхідні для розгляду заяви, які після її розгляду повертаються громадянину


Ступінь безбар’єрності закладів освіти

 

Розпорядження Миколаївської обласної державної адміністрації від 01.11.2021 р. №543-р "Про затвердження плану дій з виконання плану заходів на 2021 і 2022 роки з реалізації Національної стратегії із створення безбар'єрного простору в Україні на період до 2030 року"

Інформація управління освіти Первомайської міської ради про результати проведення обстеження та оцінки ступення безбар'єрності об'єктів фізичного оточення і посуг для осіб з інвалідністю

Інформація про проведення управителями об'єктів обстеження та оцінки ступеня безбар'єрності об'єктів фізичного оточення і посуг для осіб з інвалідністю ЗЗСО

Інформація про проведення управителями об'єктів обстеження та оцінки ступеня безбар'єрності об'єктів фізичного оточення і посуг для осіб з інвалідністю ЗДО

Наказ управління освіти Первомайської міської ради від 20.12.2021 № 293 "Про затвердження Плану заходів управління освіти Первомайської міської ради на 2022-2025 роки з реалізації Національної стратегії із створення безбар'єрного простору"

 

План заходів управління освіти Первомайської міської ради на 2022-2025 роки з реалізації Національної стратегії із створення безбар'єрного простору


Протидія булінгу

 

Телефони довіри

·        Управління у справах дітей Первомайської міської ради - 7 55 96; 7 52 15

·        Управління соціального захисту населення Первомайської міської ради - 7 55 23; 7 54 36

·        Управління освіти Первомайської міської ради - 7 55 16; 7 54 16

·        Ювенальна поліція - 7 52 02; 068 314 29 49 (чергова частина)

·        "Гаряча лінія" - 0 800 500 202; 0 800 500 335; 0 800 500 225; 116 000; 116 123; 116 111

·        Уповноважений Верховної Ради з прав людини - 0 800 50 17 20

 

·        Уповноважений Президента України з прав дитини - 044 255 76 75


Нормативно-правова база

·        Закон України "Про звернення громадян" від 02.10.1996 №393;

·        Указ Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»;

·        Постанова Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року №348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації»;

·        Постанова Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року №858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян»;

·        Постанова Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року №630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади»;

·        Постанова Кабінету Міністрів України від 19 січня 2011 року №26 «Про внесення зміни до пункту 2 Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації»;

 

·        Зміни до Закону «Про звернення громадян».


Download
№ 37 Про запобігання мобінгу, булінгу в
Adobe Acrobat Document 150.3 KB
Download
№ 38 про Дії персоналу при виявленні озн
Adobe Acrobat Document 137.2 KB
Download
Положення про булінг НОВИЙ.pdf
Adobe Acrobat Document 150.1 KB

                                                                                                                                            30.06.2022

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ЛИСТ

 

30 травня 2022 року № 1/5735-22

Міністерство освіти і науки України повідомляє, що постановою Кабінету Міністрів України від 16 лютого 2022 р. № 129 внесено зміни до Порядку взаємодії суб’єктів, що здійснюють заходи у сфері запобігання та протидії домашньому насильству і насильству за ознакою статі, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22 серпня 2018 р. № 658

Download
export (3).pdf
Adobe Acrobat Document 141.6 KB

План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в ЗДО №13 "Журавлик" на 2023-2024 навчальний рік


1.Наказ Міністерства освіти і науки України від 26.02.2020 №293

"Про затвердження плану заходів спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладах освіти.

file:///C:/Users/Asus/Downloads/5e8d85518c5bf096849524.pdf

2. Наказ Міністерства освіти і науки "Роз'яснення щодо застосування наказу МОіНУ від 28.12.2019 №1646 (Роз'яснення щодо застосування наказу Міністерства освіти і науки України від 28.12.2019 №1646 "Деякі питання реанування на випадки булінгу (цькування) та застосування заходів виховного впливу в закладах освіти"

  https://mon.gov.ua/storage/app/uploads/public/608/6c1/164/6086

 



Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування)

та відповідальність осіб, причетних до булінгу

(відповідно до Закону України "Про внесення змін до деяких 

законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)"