Телефон довіри управління освіти Первомайської міської ради

+38 (05161) 7 54 16


Download
№ 01 про звернення громадян на 2024 рік.
Adobe Acrobat Document 351.6 KB

 

ЗВІТ

про стан роботи зі зверненнями громадян за 2023 рік. 

 

                    Порядок роботи зі зверненнями громадян в ЗДО здійснюється відповідно до статті 40 Конституції України в редакції від 01.01.2020 року, відповідно до підпунктів 17 та 20 частини 4 статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997 року № 280/97-ВР зі змінами та доповненнями, Закону України «Про звернення громадян» від 02.10.1996 року № 393/96-ВР, Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», враховуючи необхідність об’єктивного, всебічного і своєчасного розгляду звернень відповідно до вимог чинного законодавства та з метою посилення персональної відповідальності посадових осіб за вирішення питань, що порушуються у заявах і скаргах громадян, подальшого вдосконалення на місцях роботи із зверненнями громадян, в навчальному закладі проведено такі заходи:  по ЗДО видано наказ від 02.01.2023 р. № 01 а/г «Про заходи щодо виконання закону України «Про звернення громадян», в якому затверджено графік особистого прийому громадян адміністрацією закладу в  2023 поці та визначено головне в роботі адміністрації з цього питання - забезпечення створення умов для реалізації Конституційних прав громадян на письмове звернення, на обов’язкове одержання відповіді на нього, або особистий прийом.

 

          Протягом 2023  р. до  закладу звернень не надходило. У зв’язку з військовою агресією з боку РФ та оголошенням воєнного стану в Україні під час проведення особистого прийому керівником,  були порушені такі  усні звернення: кадрові питання – 4. Всі звернення відпрацьовані у визначений термін, своєчасно надані відповіді та роз’яснення заявникам.


Телефон довіри управління освіти Первомайської міської ради

+38 (05161) 7 54 16

 


ГРАФІК

ОСОБИСТОГО ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН

АДМІНІСТРАЦІЄЮ  ЗДО  № 13 « ЖУРАВЛИК»

НА 2023-2024 Н.Р.

 

 

Прізвище, імя та по батькові

Посада

Дні прийому

Години

Світлна Жуматій

Директор

Середа

09.00-11.00

Наталія Чернега

Вихователь - методист

Четвер

14.00 – 15.40

Ірина Гайдук

Практичний психолог

Вівторок

10.00 – 12.00

Оксана Смачко

Сестра – медична

Четвер

14.00 – 15.00


ЗВІТ

про стан роботи зі зверненнями громадян
станом на 01.01.2023 року.
 

         На виконання Закону України «Про звернення громадян», в навчальному закладі проведено такі заходи:

  По ЗДО видано наказ від 05.01.2022 р. № 01 а/г «Про заходи щодо виконання закону України «Про звернення громадян», в якому затверджено графік особистого прийому громадян адміністрацією закладу в 2022/2023 н. p. та визначено головне в роботі адміністрації з цього питання - забезпечення створення умов для реалізації Конституційних прав громадян на письмове звернення, на обов’язкове одержання відповіді на нього, або особистий прийом.

З   24.02. по 04.10.2022 року  через  вторгнення Російської Федерації на територію України було призупинено освітній процес. З 05.10.2022 року відновлено. За цей період звернень і скарг не надходило.

          На гарячу лінію УО скаргів на адміністрацію закладу за даний період не

 надходило.

Отже, на підставі вищевказаного можна зробити такі висновки, що за характером звернень громадян більша кількість - усні звернення (особистий прийом).

з соціальних питань:

- довідки  батькам про те, що іх діти дійсно відвідують дошкільний заклад;

- надання відпусток;

- надання довідок підтвердження про працевлаштування;

- Електронна реєстрація дітей в заклад.

 


                                                                                                                                             

ГРАФІК

ОСОБИСТОГО ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН

АДМІНІСТРАЦІЄЮ  ЗДО  № 13 « ЖУРАВЛИК»

НА 2022-2023 Н.Р.

 

 

Прізвище, імя та по батькові

Посада

Дні прийому

Години

Світлна Жуматій

Директор

Середа

15.00-17.00

Наталія Чернега

Вихователь - методист

Четвер

14.00 – 15.40

Ірина Гайдук

Практичний психолог

Вівторок

10.00 – 12.00

Оксана Смачко

Сестра – медична

Четвер

14.00 – 15.00


ГРАФІК
проведення особистих прийомів громадян міським головою, секретарем міської ради, першим заступником міського голови, заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради, керуючим справами виконавчого комітету міської ради, старостами старостинських округів Первомайської міської територіальної громади на січень-червень 2022 року*

з/п

Прізвище, ім’я та посада

Дні та години прийому

Телефон

Місце проведення

1

2

3

4

5

1

ДЕМЧЕНКО Олег,

міський голова

 

2-а та 4-а середа**

з 10.00 до 12.00

7-53-83 –

запис на прийом 1-а та 3-а середа

з 9.00 до 17.00***

або І поверх, каб.102

м. Первомайськ

вул. Михайла Грушевського, буд.3, ІІІ поверх, каб. 302

2

МЕДВЕДЧУК Михайло,

секретар міської ради

1-й та 3-й

четвер

з 9.00 до 12.00

5-23-92

м. Первомайськ

вул. Михайла Грушевського, буд.3, ІV поверх, каб. 407

3

МАЛІШЕВСЬКИЙ Дмитро,

перший заступник міського голови

2-а та 4-а середа

з 9.00 до 12.00

7-54-98

7-51-22

 

м. Первомайськ

вул. Михайла Грушевського, буд.3, ІІІ поверх, каб. З04

4

РЯБЧЕНКО Володимир,

заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради

щоп’ятниці

з 14.00 до 17.00

5-46-92

м. Первомайськ

вул. Михайла Грушевського, буд.3, ІІІ поверх, каб. 306

5

ДАНИЛЬЧЕНКО Тетяна,

керуючий справами виконавчого комітету міської ради

1-й та 3-й

понеділок

з 11.00 до 17.00***

 

7-51-22

м. Первомайськ

вул. Михайла Грушевського, буд.3, ІІІ поверх, каб. 302 А

6

БАДЕРА Олександр,

староста Грушівського старостинського округу Первомайської міської територіальної громади

 

1-й та 3-й

четвер

з 9.00 до 11.00

 

+380991120677

село Грушівка,

вул. Центральна,

60

Продовження додатка 1

1

2

3

4

5

7

БРЕНГАЧ Олександр,

староста Кам’янобалківського старостинського округу Первомайської міської територіальної громади

 

1-й та 3-й

четвер

з 9.00 до 11.00

 

+380502068051

село Кам’яна Балка,

вул. Центральна, 15;

село Чаусове Друге, вул.Перемоги, 29А

8

БРЕНГАЧ Олександр,

староста Кінецьпільського старостинського округу Первомайської міської територіальної громади

 

1-й та 3-й

вівторок

з 9.00 до 11.00

 

+380502068051

село Кінецьпіль,

вул. імені Тараса Шевченка, 18

9

ПАВЛЕНКО Олена,

староста Підгороднянського старостинського округу Первомайської міської територіальної громади

 

1-й та 3-й

четвер

з 9.00 до 11.00

 

+380975915443

смт. Підгородна, вул. Соборна, 12А

* - проведення прийомів здійснюється з урахуванням встановлених карантинних обмежень і протиепідемічних заходів,

** - за необхідності та у зв’язку з робочим процесом (проведенням нарад, відрядженням, відпусткою, тимчасовою непрацездатністю тощо) прийом може бути перенесено на інший день тижня.

*** - обідня перерва з 12.00 до 12.45.

 

ГРАФІК 
проведення виїзних прийомів громадян міським головою на січень-червень 2022 року*

ДЕМЧЕНКО Олег, міський голова

 

з/п

Місяць

Місце проведення**

Дата проведення

 

 

1

 

Січень

село Грушівка,

вул. Центральна, 60

 

19.01.2022

2

 

Лютий

КП «Комунсервіс»,

вул. Андрія Антонюка, 42А

02.02.2022

3

ЗОШ І-ІІІ ст. № 5,

вул. Корабельна, 4-А

16.02.2022

4

 

Березень 

смт. Підгородна,

вул. Соборна, 12А

02.03.2022

5

ЗОШ І-ІІ ст. № 15-колегіум,

вул. Олександра Коротченка

(Дем’яна Коротченка), 18-а

16.03.2022

6

 

Квітень

 

ЗОШ І-ІІ ст. № 7,

вул. 1-го Травня, 62

06.04.2022

7

 Квартальний комітет № 55 (+54), вул. Миколи Чернишевського, 18

20.04.2022

8

 

 

Травень

 

ОСББ «Оптиміст-Фрегат», вул. Корабельна, 17 (16, 18)

04.05.2022

9

АОСББ «Затишний дім-Вікторія», вул. Олександра Коротченка, 25 (24, 26)

18.05.2022

10

 

Червень

 

Квартальний комітет № 58 (+№42), вул. Маршала Павла Рибалка, 119

 

 

15.06.2022

* - проведення прийомів здійснюється з урахуванням встановлених карантинних обмежень і протиепідемічних заходів

** - виїзний прийом міського голови проводиться без попереднього запису та розпочинається  з  10.00 год. в  місцях, визначених цим графіком; додаткова  інформація  за  тел.  7-53-83

 

ГРАФІК 
проведення телефонних «гарячих ліній» міським головою, секретарем міської ради, першим заступником міського голови, заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради, керуючим справами виконавчого комітету міської ради, старостами старостинських округів Первомайської міської територіальної громади на січень-червень 2022 року

з/п

Прізвище та ім’я

Посада

Дні та години проведення

№ телефону

1

ДЕМЧЕНКО Олег

Міський голова

3-й четвер

з 10.00 до 11.00

7-51-22

2

МЕДВЕДЧУК Михайло

Секретар міської ради

1-ша середа

з 9.00 до 11.00

5-23-92

3

МАЛІШЕВСЬКИЙ Дмитро

 

Перший заступник міського голови

1-й вівторок

з 10.00 до 11.00

7-51-22

4

РЯБЧЕНКО Володимир 

 

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради

2-й вівторок

з 10.00 до 11.00

7-54-22

5

ДАНИЛЬЧЕНКО Тетяна

Керуючий справами виконавчого комітету міської ради

1-й четвер

з 9.00 до 10.00

7-51-22

6

БАДЕРА Олександр

Староста Грушівського старостинського округу Первомайської міської територіальної громади

2-й понеділок

з 9.00 до 10.00

+380991120677

7

БРЕНГАЧ Олександр

Староста Кам’янобалківського старостинського округу Первомайської міської територіальної громади

2-й понеділок

з 9.00 до 10.00

+380502068051

8

БРЕНГАЧ Олександр

Староста Кінецьпільського старостинського округу Первомайської міської територіальної громади

3-й понеділок

з 9.00 до 10.00

+380502068051

9

ПАВЛЕНКО Олена

Староста Підгороднянського старостинського округу Первомайської міської

територіальної громади

2-й понеділок

з 9.00 до 10.00

+380975915443

 

ГРАФІК 
проведення особистих прийомів та телефонних «гарячих ліній» начальниками управлінь міської ради та виконавчого комітету, відділів апарату виконавчого комітету міської ради на січень-червень 2022 року*

з/п

Прізвище, ім’я посадових осіб, та питання, які розглядаються

Назва управління, відділу, сектору

День та години особистого прийому

День та години проведення «гарячих ліній»

 

1

2

3

4

5

 

1

ВИШНЕВСЬКИЙ Владислав

(питання комунальної власності та земельних відносин)

Управління комунальної власності та земельних відносин

міської ради

 

Щопонеділка з 14.00 до 17.00, щочетверга з 9.00 до 17.00**

Щосереди з 14.00 до 17.00

тел. 7-53-97

 

2

ЗАРИЦЬКА Тетяна

(питання економіки та інвестицій)

Управління економічного розвитку територіальної громади міської ради

 

2-й та 4-й вівторок місяця з 10.00 до 11.00

1-й вівторок місяця з 10.00 до 11.00

тел. 7-51-88

 

 

 

3

ЗАРИЦЬКА Олена (питання правової допомоги)

Управління юридичної, кадрової та мобілізаційно-оборонної роботи апарату виконавчого комітету міської ради

 

Щовівторка з 10.00 до 11.00

2-а та 4-а середа місяця з 15.00 до 16.00

тел. 7-51-80

 

4

КОЛЕСНІЧЕНКО Ольга (питання соціального захисту населення)

Управління соціального захисту населення

міської ради

 

 

Щопонеділка

з 13.00 до 17.00,

1-а та 3-я

п’ятниця

з 9.00 до 12.00

1-й понеділок місяця

з 14.00 до 15.00

тел. 7-55-23

 

5

ЛИСИЙ Олександр

(питання житлово-комунального господарства)

Управління житлово-комунального господарства міської ради

 

Щочетверга з 8.00 до 17.00**

Щопонеділка з 10.00 до 11.00

тел. 7-55-93

 

Продовження додатка 4

 

1

2

3

4

5

 

6

ОЛІШЕВСЬКА Наталія  (питання культури, національностей, релігій, молоді та спорту)

Управління культури,

національностей, релігій, молоді та спорту міської ради

Щочетверга з 8.00 до 12.00

Щочетверга з 13.00 до 14.00 тел. 7-52-43

 

7

ОСТАПЕНКО Галина (питання роботи галузі освіти)

Управління освіти міської ради

 

1-й та 3-й четвер місяця з 9.00 до 16.00**

3-я середа місяця з 14.00 до 16.00

тел. 7-54-16

 

8

ПЕРКОВА Наталія (питання влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування до сімейних форм виховання)

Управління у справах дітей міської ради

Щопонеділка, щовівторка з 8.00 до 17.00**

Щосереди з 8.00 до 12.00

тел. 7-55-96,

        7-52-15

 

9

ШУГУРОВ Сергій (питання бюджету та фінансів)

Фінансове управління міської ради

 

Щочетверга з 9.00 до 12.00

1-а середа квітня з 14.00 до 15.00

тел. 7-52-83

 

10

АРАЧКОВСЬКА Ольга (питання депутатської діяльності та роботи квартальних комітетів)

Апарат міської ради

Щовівторка з 8.00 до 17.00**

Щочетверга з 9.00 до 12.00

тел. 7-52-83

 

11

БРАГАР Геннадій (питання державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, їх обтяжень, юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців)

Відділ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, їх обтяжень, юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців управління адміністративних послуг та реєстрації апарату виконавчого комітету міської ради

1-й понеділок місяця

з 9.00 до 12.00

1-й понеділок місяця

з 9.00 до 12.00

тел. 7-53-05

12

ЕЛЬСОН Наталія

(питання надання адміністративних послуг)

 

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» управління адміністративних послуг та реєстрації апарату виконавчого комітету міської ради

 

Щоденно з 8.00 до 17.00**

Щовівторка з 9.00 до 11.00

тел. 7-52-90

Продовження додатка 4

1

2

3

4

5

13

ІВАНИЦЬКИЙ Дмитро (питання взаємодії із ЗМІ, громадськими та політичними організаціями)

Відділ прес-служби

апарату виконавчого комітету міської ради

 

2-й та 4-й четвер місяця з 10.00 до 16.00**

1-й вівторок місяця з 13.00 до 17.00

тел. 7-52-86

14

КОМНАТНА Наталя (питання архівної справи)

Архівний відділ апарату виконавчого комітету міської ради

 

Щопонеділка, щосереди з 8.00 до 12.00

Щовівторка з 9.00 до 11.00 тел. 7-54-28

15

КРЕСТЬЯНОВ Ігор (питання благоустрою)

Відділ муніципальної варти апарату виконавчого комітету міської ради

 

1-й та 4-й вівторок місяця з 8.00 до 12.00

1-й та 4-й четвер місяця з 9.00 до 10.00

тел. 7-54-24

16

КРИЖАНОВСЬКА Лариса

(питання надання соціальних послуг сім’ям, дітям та молоді)

Первомайський центр

соціальних

служб

 

Щопонеділка з 13.00 до 17.00,

щоп’ятниці з 9.00 до 12.00

Щосереди з 10.00 до 11.00

тел. 3-33-10

17

МАКОВЕЦЬКА Світлана (питання захисту прав споживачів)

 

Головний спеціаліст, інспектор по захисту прав споживачів  управління економічного розвитку територіальної громади міської ради

Понеділок, вівторок, четвер з 8.00 до 17.00**,

середа, п’ятниця

з 13.00 до 17.00

 

Щопонеділка з 8.00 до 17.00*

тел. 7-53-83

 

 

18

МАЛИНА Юлія

(питання надзвичайних ситуацій)

Відділ з питань надзвичайних ситуацій апарату виконавчого комітету міської ради

2-й та 4-й четвер місяця 10.00 до 12.00

2-й та 4-й четвер місяця з 9.00 до 10.00

тел. 7-53-16

19

МАРЧЕНКО Дмитро (питання інформаційних технологій та комп’ютерно-технічного забезпечення)

Відділ інформаційних технологій та комп’ютерно-технічного забезпечення апарату виконавчого комітету міської ради

1-а п’ятниця місяця

з 9.00 до 12.00

1-а п’ятниця місяця

з 14.00 до 15.00,

0664593020

Продовження додатка 4

1

2

3

4

5

20

МАХОНІНА Олена (питання контролю за виконанням документів та розгляду звернень громадян)

Сектор контролю та організаційної роботи апарату виконавчого комітету міської ради

 

Щосереди з 8.00 до 17.00**

Щовівторка з 9.00 до 12.00

тел. 7-51-90

21

МУЗИКА Алла

(питання Державного реєстру виборців)

Відділ ведення Державного реєстру виборців апарату виконавчого комітету міської ради

 

Щоденно з 8.00 до 17.00**

Щочетверга з 10.00 до 12.00

тел. 7-53-19,

       7-54-44

22

ОСТАПЕНКО Інна (питання внутрішнього аудиту)

Відділ внутрішнього аудиту апарату виконавчого комітету

міської

ради

 

Щочетверга з 10.00 до 12.00**

Щочетверга з 14.00 до 16.00

тел. 7-55-25

23

ПОЛЯКОВА Олена (питання порушення вимог Закону України «Про запобігання корупції»)

Головний спеціаліст, уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції апарату виконавчого комітету

міської

ради

 

Щоденно з 8.00 до 17.00,

щоп’ятниці з 08.00 до 15.45**

 

Щоденно з 8.00 до 17.00, щоп’ятниці з 08.00 до 15.45

+380944008118

24

СОЛОВ’ЯНОВА Ірина (питання реєстрації місця проживання фізичних осіб)

Відділ з реєстрації місця проживання, оформлення та видачі паспортів  громадянина України управління адміністративних послуг та реєстрації

апарату виконавчого комітету міської ради

 

Щосереди з 9.00 до 12.00

Щовівторка з 9.00 до 12.00

тел. 7-53-06

Продовження додатка 4

1

2

3

4

5

25

ЯРОВИЙ Віталій

(питання пасажирських перевезень)

Комунальне підприємство  «Управління пасажирських перевезень» Первомайської міської ради

Щосереди з 09.00 до 12.00**

Щовівторка з 09.00 до 12.00

тел. 7-51-03

               

* - проведення прийомів здійснюється з урахуванням встановлених карантинних обмежень і протиепідемічних заходів,

** - обідня перерва з 12.00 до 12.45


 

ГРАФІК

проведення особистих виїзних прийомів громадян начальником управління освіти Первомайської міської ради на 2021 рік

 

Назва закладу

Дата проведення

1

ЗОШ І-ІІІ ст. №1

13.01.2021

2

ЗОШ І-ІІІ ст. №3

27.01.2021

3

ЗОШ І-ІІІ ст. №4, ДНЗ №16

10.02.2021

4

ЗОШ І-ІІІ ст. №5, ДНЗ № 4, 5, 24

24.02.2021

5

ЗОШ І-ІІІ ст. №6, ДНЗ №13

10.03.2021

6

ЗОШ І-ІІ ст. №7, Грушівська ЗОШ І-ІІ ступенів, Грушівський ДНЗ

24.03.2021

7

ЗОШ І-ІІ ст. №8

14.04.2021

8

ЗОШ І-ІІІ ст. №9, ДНЗ №33,

28.04.2021

9

Кінецьпільська ЗЗСО, Кінецьпільський ДНЗ

12.05.2021

10

Підгороднянська ЗОШ І-ІІІ ст., Підгороднянський ДНЗ

26.05.2021

11

Чаусівський НВК №2

09.06.2021

12

ЗОШ І ст. №11, міська гімназія,

 ДНЗ №1

23.06.2021

13

ЗОШ І-ІІІ ст. №12, ЗДО №12

25.08.2021

14

НВК «ЗОШ І-ІІ ст. №15-колегіум», ДНЗ-ЦРД, ДНЗ №34

08.09.2021

15

ЗОШ І-ІІІ ст. №16, ДНЗ №31

22.09.2021

16

ДНЗ №32

13.10.2021

17

ЗОШ І-ІІІ ст. №17, ДНЗ №3

27.10.2021

18

ДНЗ №6, ДНЗ №11

10.11.2021

19

ДНЗ №14

24.11.2021

20

ДНЗ №25

08.12.2021

21

ДНЗ №30

22.12.2021

 

 

 

 


НОРМАТИВНО - ПРАВОВА БАЗА

  • Закон України "Про звернення громадян" від 02.10.1996 №393;
  • Указ Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»;
  • Постанова Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року №348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації»;
  • Постанова Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року №858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян»;
  • Постанова Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року №630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади»;
  • Постанова Кабінету Міністрів України від 19 січня 2011 року №26 «Про внесення зміни до пункту 2 Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації»;
  • Зміни до Закону «Про звернення громадян».

Електронні звернення

         28 жовтня 2015 року набрали чинності зміни до Закону України «Про звернення громадян» від 02.07.2015 № 577-VIII щодо електронного звернення. Зокрема, відповідно до зміненої статті 5 цього Закону, звернення, що адресуються органам державної влади і органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форми власності, об’єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань, можуть бути надіслані з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

        Слід мати на увазі, що у письмовому зверненні, у тому числі у електронному, має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові громадянина, адреса, на яку заявник бажає отримати відповідь, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається».