06.11.2024

Думай на рівних

  В нашому закладі триває проєкт від ГО "Монтесорі" "Думай на рівних!"

    Сьогодні знов за читанням літературного твору діти обговорювали важливі питання. 

Необхідно підтримувати один одного, допомагати другу, бути для нього підтримкою. Будь-яка справа легше вдається коли в тебе вірять та підтримують.


01.11.2024

Особистий догляд

  Сьогодні під час заняття з валеології діти спілкувались про дотримання здорової поведінки. Що це означає? Дотримання режиму дня, корисна їжа, активний відпочинок, прогулянки на свіжому повітрі, особиста гігієна - це запрука здоров'я.

   Діти розповідали як вони вранці збираються до садочка, який сезоний одяг обирають восени, які корисні страви готують їм вдома батьки.

 


25.10.2024

Заняття з логіки

 Сьогодні діти середньої групи продовжували закріплювати знання величин: високий-низький, широкий вузький. Вправлялись в орієнтурванні на площині.

     Діти середньої групи продовжують знайомитись з числом та цифрою, яким способом утворюється наступне число.

 


18.10.2024

Малюнок дощика

  Сьогодні вихованці середній груп виконували малюнок дощику.

    На початку заняття вихователь запропонувала послухати аудіо запис звуків дощу.  Діти розглядали через вікно осіннє небо.  Педагог звернула увагу на кольори хмар. Дійшли згоди, що хмари бувають різних відтінків, від темного холодного кольору до світлого теплого.


14.10.2024

Виставка поробок "Чарівна парасолька"

 


07.10.2024

Проєкт "Думай на рівних"

   Продовжує роботу наш проєкт від ГО "Монтесорі". 

   Думай на рівних (Think Equal) – це глобальна ініціатива, яка прагне до системних змін в освіті, що приведуть нас до безпечного та мирного життя.

Програма “Думай на рівних” створена світовими лідерами думок у галузі освіти, психології, прав людини та нейронаук для дітей віком 3-6 років задля розвитку їх соціально-емоційого інтелекту.
Таке навчання допомагає дітям здобути навички, необхідні для досягнення успіху в комунікації з однолітками, здобутті впевненості в собі, підвищити рівень академічної успішності та знизити ризик асоціальної поведінки в майбутньому, закладаючи міцний фундамент для успішного життя.


10.09.2024

Українська хустка

  Сьогодні хустка — доволі популярний предмет у гардеробі сучасної жінки, але вже скоріш як яскравий і модний аксесуар. То може, повернемось до витоків, до забутої жіночої містики? Хустка є символом прихильності, любові, вірності, прощання, скорботи, оберегом і важливим ритуальним предметом. Це невід’ємна частина української культурної спадщини. Споконвіку на українських землях хустка була не просто обов’язковим головним убором для заміжніх жінок, а й особливим сакральним предметом, реліквією, що передавалась із покоління в покоління. Хусткою українка закривала волосся на голові, але у неї завжди було відкрите обличчя. Це свідчить про велике волелюбство українок. Хустка як невід’ємний елемент одягу підкреслює його буденність чи святковість, інформує про родинний, матеріальний статус жінки.


13.08.2024

Корисні ягоди

  Сьогодні до малят завітала чарівна білочка. Вона розповіла про корисні фрукти та ягоди, які достигають в серпні. 

   Діти найбільше звісно люблять: яблука, груші, сливи та ожину з полуничкою. Білочка пригадала, які страви можна приготувати з фруктів та ягід; як можна зробити заготовки на зиму, щоб в зимого холодного вечора ласувати корисними ягідками.


07.08.2024

Вишеньки-черешеньки

«Ой вишеньки-черешеньки,

Червонії, спілі,

 

Чого ж бо ви так високо

Виросли на гіллі!»

 

«Ой того ми так високо

Виросли на гіллі, –

 

Якби зросли низесенько,

Чи то ж би доспіли?»


19.07.2024

Заняття з аплікації

  Сьогодні в ІІ молодших групах відбулось заняття аплікації. Діти створювали об'ємну композицію "Веселка з хмарками".

     Педагог групи продемонструвала зразок та послідовність виконання роботи. Діти під музичний супровід виконували роботи. 


10.07.2024

Квіткова галявина

  Сьогодні до малюків молодшої групи завітала на заняття бджілка. Вона розповіла, що надзвичайна спека зруйнувала квіткові галявини і їй зовсім не має звідки носити пилок та мед.

 Педагог групи заспокоїла гостю та запропонувала дітям виготовити гарні різнокольорові квіти для бджілки. Діти із радістю взялись до роботи та виконали завдання.

   


25.05.2024

Милування квітами

  Під час прогулянок вихователі звертають увагу малюківна рослинний світ рідного краю. Зокрема на ті рослини, які ростуть на території садочка. 

   Ось наприклад сьогодні діти разом з педагогом спостерігали за цвітінням півонії. Педагог групи звернула увагу на будову квітки: стебло, листочки, колір самої квітки.

     Ну і звісно діти насолодились ароматом квітів, який розстелився по всій території закладу.


14.05.2024

Догляд за власною гігієною

 Діти молодшої групи продовжують знайомитись з правилами особистої гігєни, вчиться доглядати за своїм тілом, волоссям, руками, зубами. Педагог групи намагається розвивати потребу в дотриманні особистої гігєни; виховувати охайність, акуратність.

  Граючи в сюжетно-рольові ігри: збери ляльку на прогулянку, лялька захворіла, вклади ляльку спати, дошкільнята отримують знання правил особистої гігієни які є запорукою здоров'я людини.


24.04.2024

Гілочка бузку

  Сьогодні до вихованців молодшої групи завітав горобчик. Він розповів, що пролітав повз великий кущ бузку. Пташка розповіла дітям, що деякі люди йшли повз кущ та відламували по гілочку.  Педагог розповіла дітям, що не можна так поводитись з рослинами, їх необхідно оберігати та доглядати.

      Вихователь групи зобразити гілочку бузку та прикрасити картинками групове приміщення. Зображували бузок за допомогою ватних паличок та техніки крапкування. 

    Вихованці намагались сторити яскраві та неповторні картини.

   


15.03.2024

Серветка для зайчика

 Сьогодні до малюків на заняття завітав зайчик. Вухань попросив допомоги у малюків. Справа в тому, що незабаром у його матусі день народження, а він незнає що їй подарувати.

    Педагог групи запропонувала виготовити яскраву хустинку. Зайчик погодився та разом з дітьми виготовляв гарні хустинки.

    На ппри кінці заняття вухань подякував малюкам та поспішив додому.


04.03.2024

Вийди сонечко!

  Сьогодні до вихованців молодщої групи завітав журавель. Незвичайний гість повідомив малюкам про прихід весни.

    Діти звернули увагу, що птах був чомусь засмучений, Справа в тому, що хоча на дворі вже березень, проте сонечко ще не дарує нам тепло. А інколи його взагалі через хмари і не видно.

    Педагог запропонувала виготовити багато сонечок, щоб заспокоїти журавля. Діти охоче долучились до виконання завдання.

     На при кінці заняття птах подякував малюкам за сонечка.


30.01.2024

Колобок на лісовій стежині

  Сьогодні вихованці ІІ молодшої групи зображували казкового персонажа - Колобка.

  Дітям добре знайомий сюжет казки.  Вихованці знають усіх героїв казки та послідовність сюжету. Багато разів слухали та розповідали з допомогою ілюстрацій до твору. А сьогодні вирішили зобразити його на папері, фарбами.

   Педагог групи продемонструвала зразок та пояснила покроково виконання завдання.

 Діти старанно виконували завдання. Кожен хотів зобразити якнайкраще цього казкового героя.


15.01.2024

Висока ялинка

 Сьогодні в ІІ молодшій групі вихованці продовжували вправлятись в в умінні робити косі лінії. Таким чином, вони намагались зобразити ялинку. Малюки старанно виконували завдання, тримали міцно олівець та намагались зробити свою ялинку ввисокою та гарною.


03.01.2024

Здорові зубки

  Сьогодні в молодшій групі педагог групи звернула увагу на здоров'я зубів малят.

  Вихователь розповіла малюкам, як доглядати за ротовою порожниною. Звернула увагу на корисні для зубів продукти.

   На при кінці заняття, для закріплення знань діти пограли в дидактичну гру "Корисне та шкідливе для зубів".

 


21.12.2023
Новорічне свято❄️❄️❄️ в ІІ молодшій "А" групі
Сьогоднів в музичній залі нашого закладу відбулось новорічне свято у вихованців групи "Барвінок".
Діти виконували вірші та грали у веселі ігри. Свято було справжні казковим! Ялинка світилась яскравими вогниками.
Проте несподівано хитра Лисиця поцупила вогники з ялинки. Руда гостя повідомила, що можливо, поверне вогні, для цього необхідно заспівати гарних пісень та виконати веселі таночки.
На при кінці свята Пані Лисиця повернула ялинкові вогники та подарувала малюкам солодкі сюрпризи. 🎁🎁🎁

12.12.2023

Корисне заняття

  Сьогодні під час заняття з логіко-математичного розвитку діти молодшої групи знайомились з понятям: "широкий" та "вузький". Діти порівнювали предмети шляхом накладання одного предмета на інший.

   Під час дидактичної гри вправлялись в орієнтуванні на площині, визначали місцезнаходження предметів: на, під, зліва, справа, знизу, зверзху.

 


01.12.2023

Спостреження за інеєм

  Під час прогулянки діт молодшої групи спотерегіли за інеєм на майданчику. Діти дізнались, що іней це також вода, але незвичайному стані.

    Морозними ночами всі предмети охолоджуються. Охолоджується і водяна пара. Вона знаходиться в повітрі. На деревах, дротах та інших предметах утворюється іній. 


22.11.2023

Пригоди Листопадчика

   Сьогодні до дітей на заняття завітав чарівний листочок - Листопадчик.

   Він розповідав дітям про осінні зміни в природі, як змінюється колір лисття восени.

   Діти в свою чергу розповідали за що люблять осінь та що відбувається з рослинним та тваринним світом.

    Протягом заняття діти продемонстрували збагачений іменниками та прикметниками словниковий запас. Діти вміють складати прості речення та добирати слова ознаки. Педагог цієї групи вже не перший рік використовує технологію мнемотехніки для легшого запам'ятовування інформації, віршів, казок та оповідань.


21.11.2023

Місто добрих людей

   Сьогодні вихованці ІІ молодшої "А" групи слухали розповідь про місто Добрих людей.  Його мешканці були ввічливими, добрими та завжди допомагали один одному. Але невже цілий день в них дув сильний вітер і нічого не можна було з цим зробити.

   Вихователь запропонувала допомогти мешканцям чудового місця. Полетівши туди на повітряних кульках діти звільнили сонечко від темних хмар, добираючи слова протилежні за значенням. Допомогли розкритись квітам говорячи ввічливі слова. Прослухали твір В. Сухомлинського про комашку і визначили, що головний герой дуже добре вчинив, допоміг врятуватись комашці.

   Вся ідея заняття побудована на засадах гуманістичної педагогіки Василя Сухомлинського.


10.11.2023

Акваріум з рибками

  Сьогодні в групі "Барвінок" відбулось заняття з логіки.

 Діти прововжували знайомитись з плняттям "один" "багато", "великий" - "маленький". Вихованці групи добре знають основні колори та порівнюють множини предметів.

   В ігровій формі малюки отримують базові знання з математики та розвивають логічне мислення.


03.11.2023

Осіння прогулянка

  Сьогодні в ІІ молодшій "А" групі відбулась прогулінка територією садоча. В ході прогулянки діти милувались красою рослин, дерев. Зібрали достатньо матеріалів для створення поробок.  Вихователь групи звернула увагу дітей якими кольорами забарвила осінь всі рослини.


10.10.2023

Зібрали останній врожай

  За вікном вже жовтень, погода дарує теплі та сонячні дні. 

  Саме такого гарного дня діти молодшої групи вирішили зібрати осінні дарунки на своїй городній ділянці.

   Навесні вони тут насаджали різних овочів та зелені. Тепер прийшов час збирати врожай. 


21.09.2023

Сонечко та дощик

   Протягом першої прогулянки діти ІІ молодшої групи грають в рухливі ігри. Сьогодні вихователь групи запропонувала пограти в гру "Сонечко та дощик".

   Діти добре знають правила гри, тож довго не зволікали. На перший погляд звичайна рухлива гра, але яе багато користі має. 

   Правильно підібрані ігри сприяють гармонійному розвитку організму дошкільників. Різноманітні рухи та ігрові дії дітей ефективно впливають на діяльність серцево-судинної, дихальної та інших систем організму, збуджують апетит і сприяють міцному сну.

 

 


13.09.2023

Цікаве заняття

   Сьогодні вихованці групи "Барвінок" продовжували знайомитись з основними кольорами та викладали в певній послідовності.  Також діти продовжували порівнювати групи предметів: "мало" - "багато" - "один". Діти вправлялись в умінні порівнювати предмети за величиною.

   В такій ігровій формі діти отримують перші математичні знання. 


08.09.2023

Сонечко в гості завітало

  Сьогодні до малят завітало в гості Сонечко. Воно запропонувало вихованцям зобразити маленькі сонечка з яскравими прмінчиками.

   Діти вчились проводити прямі та лінії, які замикаються в кільце. Вчились розмальовувати та намагались симетрично намалювати сонечку промінчики.

   Звісно наші малюки тільки вчаться. проте вже на цьому етапі дуже добре впорались із завданням.


16.08.2023

Колобок у гості завітав

   Сьогодні до малюків І молодшої групи завітав Колобок. Веселий герой одразу сподобався дошкільнятам. Він нагадав казку в якій він головний персонаж. Діти із задоволенням слухали та продовжували закріплювати художній твір.

   Проте потім Колобок засмутився, тому що забув доріжку, яка веде до додому. Вихователь заспокоїла його та запропонувала намалювати доріжку фарбами.  Діти з цікавістю розпочали роботу та швидко виконали завдання. Заспокоєний гість попрощався із дітками та пообіцяв прийти ще раз у гості.


20.07.2023

Спостереження за квітами

  Малюки І молодшої групи щодня спостерігають за природою та за її явищами. Ось, наприклад, сьогодні черга троянд. Вихователь групи звертає увагу дітей на квітку, її колір, розмір. Педагог дає час ретельно розгледіти квіти. Діти спостерігають, як на квітку сідають бджілки та збирають нектар. В ході спостереження вихователь розповідає художні твори про об'єкт спостереження. 

   Під час прогулянки територією закладу діти вивчають рослинний світ рідного краю, вчаться доглядати та обеорігати його

   


13.07.2023

Гойдалка - улюблене місце малят!

  В нашому закладі на кожному майданчику є гойдалка, пісочниця, столики, гімнастичні драбини та інше. Номер 1 для усіх, без виключення дітей, це гойдалка. Як же весело на ній кататись вверх і вниз, вверх і вниз. 

 

  А чи знаєте ви яку користь несе гойдалка?   Коливання гойдалки стимулюють сенсорні рецептори, розвивають координацію рухів, баланс та силу. Вони також сприяють розвитку м'язів і зміцнюють серцево-судинну систему. Релаксація та заспокоєння: Гойдалки мають здатність заспокоювати дітей.

 


06.07.2023

Соковиті фрукти для малят

  Протягом літнього оздоровчого періоду в нашому закладі діє другий сніданок. Близько 10 години дітям пропонують поласувати смачними фруктами: апельсинами, бананами та яблуками. Звичаййно присутні в меню соки, напої та свіжесенька випічка, яку так полюбляють наші малюки.

  Під час  другого сніданку діти мають змогу перепочити та підживитись. Після сніданку з новою порцією енергії можна знову весело грати з друзями та радіти сонячним літнім дням.


28.06.2023

Ігри в пісочниці

  Немає на світі нічого простішого і доступнішого, зручнішого і різноманітнішого, живішого і об’ємнішого за пісок Ідея пісочної гри чудова, оскільки пісок є тим дивовижним матеріалом, який здатний водночас передати багато чого: відчуття розмаїття природи, можливостей свого тіла, сутності життя з його плинністю, несподіваністю, безліччю форм.

 

Що головне у цій грі? Насамперед те, що вона дає можливість дитині або цілій групі дітей реально створювати картину світу в живому тривимірному просторі. Дитина дістає можливість будувати свій особистий світ, модель свого мікрокосму, відчуваючи себе його творцем. Усе просто, зручно й раціонально в цій грі, відшліфованій багатьма поколіннями дітлахів.

Джерело: https://dnz14.edu.vn.ua/igri-z-piskom-v-doshkilnomu-navchalnomu-zakladi

 


19.06.2023

Обережно сонце

    Літо дарує нам теплі дні та яскраві моменти. Але довге перебування під літнім сонечком, несе не тільки радість та гарний настрій а і  небезпеку.

   Не варто відмовлятись від сонця - саме ультрафіолетові промені стимулюють вироблення вітаміну D, покращують стан здоров’я та настрій. Водночас, всього 15 хвилин під прямим впливом УФ-променів в рази збільшує ризик виникнення раку шкіри та деяких порушень зору. Розказуємо про правила безпеки перебування на сонці, щоби щоденні прогулянки приносили тільки користь.

1. Намагайтеся проводити більше часу у тіні

УФ-промені найсильніші та найбільш шкідливі опівдні, а в жаркі сонячні дні – з 10:00 до 16:00. Тому краще залишайтеся у цей проміжок часу у приміщені, а прогулянки на свіжому повітрі плануйте на ранковий та вечірній час.

Незалежно від часу доби старайтесь уникати прямого сонячного проміння та перебувати у затінку. Це найпростіший спосіб попередити сонячні опіки. Будьте обережні біля поверхонь, які відображають сонячні промені та/або швидко нагріваються, наприклад, піску чи води.

2. Обирайте одяг, який захищає від УФ-променів

Правильно підібраний одяг також може забезпечити хороший захист від шкідливої дії УФ-променів. Є декілька базових правил. По-перше, якщо дозволяють погодні умови, дитину варто одягнути у сорочку, теніску чи курточку з довгими рукавами, а також в штани, довгу спідницю чи плаття. По-друге: зверніть увагу на матеріал, з якого виготовлено одяг. Одяг з щільнотканих матеріалів пропонує найкращий захист (наприклад, котон, легкі бавовняні тканини).

Мокрі речі та одяг світлих кольорів значно менше захищають від шкідливого впливу УФ-променів, ніж сухі речі та одяг темних кольорів.

Багато сучасних марок одягу, які сертифіковані згідно з міжнародними стандартами, надають інформацію про коефіцієнт захисту від УФ-променів (як правило, UPF) на фірмовій етикетці.

Якщо такий тип одягу не є практичним в певній ситуації, одягніть дитину у футболку з натуральних тканин або спеціальний пляжний одяг (накидки, туніки тощо).У середньому звичайні футболки мають SPF/UPF показник нижче 15, тому використовуйте й інші типи захисту, коли ідете на тривалу прогулянку.

3. Не забувайте про панамки

Найбільший рівень захисту забезпечують головні убори, які захищають від сонячних променів не лише верхню частину голови дитини, а і вуха та шию, наприклад, панамки. Сьогодні дуже популярними серед дітей різного віку є бейсбольні кепки, але вони не захищають вуха та шию від УФ-променів. Тому якщо ваша дитина одягає таку кепку, обов'язково нанесіть сонцезахисний засіб на відкриті ділянки шкіри.

Тонкі щільно ткані матеріали (наприклад, полотняні тканини), найкраще захищають шкіру дитини від УФ-променів. А от солом'яні капелюхи та головні убори з отворами, які пропускають сонячне проміння, не такі надійні.

4. Одягайте дитині сонцезахисні окуляри

Надмірне перебування під сонячним промінням підвищує ризик, що у старшому віці у вашої дитини може з’явитись катаракта. Якісні сонцезахисні окуляри захистять очі вашої дитини від шкідливих УФ-променів. Обирайте зручні та практичні сонцезахисні окуляри, які максимально захищають очі та забезпечують 100% UVA/UVB захист.

 

 

Зверніть увагу

Як правило, першим проявом надмірного перебування дитини на сонці є почервоніння шкіри. Інколи може пройти до 12 годин, поки на шкірі дитини з’являться перші симптоми негативного впливу сонячного проміння. Тому, якщо шкіра дитини набуває рожевого відтінку не одразу, а наприклад, ввечері, існує великий ризик сонячного опіку, якщо дитина гулятиме під сонцем наступного дня. Щоб запобігти цьому, дотримуйтеся основних правил безпеки перебування на сонці та максимально захистіть шкіру дитини від дії УФ-променів.


12.06.2023

Фізкультура - це здоров'я!

   Сьогодні в І молодшій групі відбулось заняття з фізичного виховання. До дітей на заняття завітала кумедна бджілка, яка запропонувала малюкам веселі та рухливі ігри. 

   Діти вправлялись в спритності та витривалості: стрибали через мотузку, переступали через предмети та виконували спортивні вправи.

   На при кінці заняття діти пограли в рухливі ігри з бджілкою. 

   


05.06.2023

Активне дозвілля

  Рухливі ігри — це важливий засіб усебічного виховання дітей дошкільного віку. Правильно дібрані ігри сприяють гармонійному розвитку організму дошкільників. Різноманітні рухи та ігрові дії дітей ефективно впливають на діяльність серцево-судинної, дихальної та інших систем організму, збуджують апетит і сприяють міцному сну. Рухливі ігри задовольняють потребу організму дитини в русі, сприяють збагаченню її рухового досвіду.


                                26.05.2023                    

Рухливі ігри в дитячому садку.

    Рухливі ігри – важливий засіб виховання дітей дошкільного віку. Правильно підібрані ігри сприяють гармонійному розвитку організму дошкільників. Різноманітні рухи та ігрові дії дітей ефективно впливають на діяльність серцево-судинної, дихальної та інших систем організму, збуджують апетит і сприяють міцному сну.

    Рухливі ігри задовольняють потребу організму дитини в русі, сприяють збагаченню її рухового досвіду. За допомогою ігор у дошкільнят закріплюються різноманітні вміння і навички основних рухів (ходьби, бігу, стрибків, рівноваги), розвиваються такі важливі фізичні якості як швидкість, спритність, витривалість.

    Також цінність рухливої гри полягає у тому, що вона викликає позитивні емоції, почуття задоволення, життєрадісність, активність, позитивно впливає на психічний та фізичний розвиток дошкільника.

 

    Значний вплив мають рухливі ігри на виховання морально-вольових якостей, на розумовий розвиток дитини, допомагають збагатити уявлення про навколишній світ, різні явища природи, розширюють кругозір. Виконуючи різноманітні ролі, імітуючи дії тварин, птахів, комах, діти на практиці застосовують здобуті знання про життя, поведінку, способи пересування цих тварин.

Джерело:https://vseosvita.ua/library/ruhlivi-igri-dla-doskilnat-202986.html


18.05.2023

Прикрашаємо вишиваночку

  В різновіковій групі нашого закладу відбулось заняття з ліплення. Саме до Дня Вишиванки вихователь запропонувала прикрасити сорочку. Педагог запропонувала спочатку розглянути готові вбрання. Звернула увагу яким кольорам майстрині надають перевагу. Які символи та візерунки використовують. 

   Діти декорували вишиванку за власним задумом, тож усі вишиванки вийшли оригінальними та неповторними.


10.05.2023

Весняне дерево

   Сьогодні в середній групі відбулось заняття з самостійної художньої діяльності на тему "Весняне дерево". 

    Діти середньої групи багато спостерігали за сезонними змінами в природі та який вигляд мають дерева на початку в середині та  на при кінці весни. В травні дерева вже гарно вкриті листочками. Колір листя соковито зелений. Під час прогулянок діти спостерігали за розміром, кольором та формою листочків. 

   Тож під час зображення весняного дерева за власним задумом, вони знали яке будить зображувати дерево.


04.04.2023

Підготовка до школи

  Сьогодні в старшій групі відбулось заняття з грамоти.

  Діти продовжують вивчати букви та звуки рідної мови, робити звукобуквений аналіз слів та добирати слова за поданим звуком. Педагог звертає увагу на м'які та тверді приголосні звуки. В ігровій та веселій формі діти вчаться, те що їм стане у пригоді під час шкільного навчання. Допомагаючи одному, вони починають працювати в команді.

    Наприкінці кожного завдання діти іконують завдання по підготовці рук до письма. 


11.04.2023

У світі космосу

   В старшій групі нашого закладу відбулось заняття присвячене до Всесвітнього дня космонавтики та авіації. 

  Діти продовжували вивчати планети сонячної системи. Розповідали про перших космонавтів, які здійснили політ. Пригадали й першого українського космонавта Леоніда КАДЕНЮКА. Ці відомі люди здійснили справжній прорив у світі космонавтики. Діти слухали розповідь вихователів про життя  та підготовку коссмонавтів до польоту у відкритий простір.


28/03/2023

 

                                                   Цікаве про вишиванку
Сьогодні в старшій групі нашого закладу відбулось заняття з малювання.
Вихователь групи приділила увагу розповіді про національний одяг, а саме вишиванку. Педагог звернула увагу якими кольорами оздоблюють жіночу та чоловічу сорочку.
Вважалося, що орнамент вишиванки захищає від недобрих поглядів, невдач та хвороб. Новонародженим дітям першу вишиванку шили матері або бабусі, читаючи молитви за здоров'я малюка. Дівчата шили вишиванки і до свого весілля – в якості приданого.
Вишиванки не втрачають актуальності й сьогодні – їх все частіше носять як елемент повсякденного одягу. Дизайн вишиванок нерідко використовується в сучасних модних колекціях.
Вихователь запропонувала декілька орнаментів дітям на вибір. Вихованці закладу люблять заняття з малювання. Діти оздоблювали шаблон вишиванки під приємний музичний супровід.


20.03.2023

Фізичний розвиток

   Сьогодні на занятті з фізичної культури вихованці вправлялись в спритності та розвивали витримку. Педагог провела комплекс загально розвиваючих вправ та рухливі ігри. Під час заняття діти грали в гру з елементами баскетболу та метали м'яч до кошика. 

   На при кінці кожного заняття вихователь пропонує виконати вправи на відновлення дихання та самомасж.

 


10.03.2023

На світі бракує на всіх доброти, бо є безпритульні собаки й коти

  Сьогодні в старшій групі нашого закладу відбулось заняття доброти. Під час заняття вихователь групи намагалась досягти наступного: формувати у дітей поняття про загальнолюдські цінності, вихоувати моральні якості (чуйність, чесність, справедливість, милосердя,).Розвивати зв'язне логічне мовлення дітей, виховувати любов до тварин.


08.03.2023

Навчання дітей звуковому аналізу слів

Головне завдання занять з грамоти в старших групах дитячого садка – навчання дітей звукового аналізу слів. У процесі цього навчання дошкільнята ознайомлюються з голосними і приголосними звуками,  дізнаються, що приголосні звуки є тверді і м’які, вивчають букви, що позначають звуки. Заняття у старшій групі дошкільного закладу відрізняються від уроків у початковій школі використанням значної кількості різноманітних словесних ігор, які складають основну частину заняття й обов’язково містять навчальне завдання. Вихователь починає роботу з дітьми, ознайомлюючи їх із схемою звукового аналізу слова. На занятті перед кожною дитиною кладеться картка, на якій зображений предмет, слово – назва якого аналізуватиметься, а під ним  – схема звукового складу слова (клітинки). Таке ж зображення зі схемою у збільшеному вигляді висить на дошці.

Окрім цього, перед кожним вихованцем стоїть індивідуальний підносик з фішками. Вони можуть бути виготовлені будь з чого: однакові картонні чи пластмасові квадратики чи кружечки нейтрального кольору – білі, сірі, можна також для кожної дитини зробити маленьку указку (з лічильної палички).

 

 

Завдання можуть бути найрізноманітнішими, але, даючи їх, вихователь має враховувати індивідуальні можливості кожної дитини, важливо домогтися, щоб на занятті активно працювали всі діти групи. Але досягти цього можна лише в тому разі, коли педагог бачить і чує кожного вихованця. Дітям активним і добре підготовленим швидко надоїдають одноманітні й легкі завдання, тому вихователь має давати їм складніші завдання (скажімо, шукати в словах різні звуки важче, ніж однакові), які до того ж не завжди можна виконати  (знайди однакові звуки у словах дим і рак).


10.02.2023

Рух - це здоров'я!

  Двічі на тиждень в кожній групі нашого садочка проводиться заняття з фізичної культури.

  Діти привчаються до активних рухливих ігор, розвивають спритність та витримку. Заняття з фізичного виховання, мабуть, найулюбленіші у малят. Протягом них можна вдосталь пострибати, полазити та побігати.

   


08.02.2023

Математика точна наука

   Сьогодні в дітей різновікової групи заняття з логіки.  Вихованці добре рахують в прямому та зворотному порядку. Добре знають об'ємні та площині геометричні фігури. Але ще багато що їм необхідно дізнатись та вивчити.  Діти вправляються в складі числа, саме завдяки цьому вмінню вони будуть вирішувати приклади на додавання та віднімання легко та швидко.


31.01.2023

Ознайомлення дітей зі складами

 Другий етап навчання дітей елементів грамоти - ознайомлення зі складами. Цей етап тісно пов'язаний з третім етапом, під час якого іде ознайомлення дітей з поняттям «слово», зі словами-назвами, словами-діями, словами-ознаками. Ознайомлення зі складами та словами можна провести у такий спосіб: спочатку повторити знання про голосні та приголосні звуки, потім перейти безпосередньо до складів та слів. Розповідь про них також може бути у формі ось такої невеличкої казки: Голосні і приголосні звуки стали товаришувати і ходити парами. Але у деяких пар не виходило щось сказати. Наприклад, взялися за ручки Д та И (скажемо всі разом: «ДИ»), але це нічого не означало. Вони дуже засмутилися, тому їх прийшли втішати звуки В та О і розповіли, що у них теж нічого не виходить (усі разом: «ВО»). Тож вони взялися всі разом за ручки: ДИ-ВО. Раптом прибігли інші звуки і почали їх вітати: «У вас вийшло ДИВО!». І дійсно це було диво, бо окремо вони нічого не означали, а разом склали слово  «диво». Інші звуки теж почали ставати по двоє та навіть по троє, а потім підходили до інших таких групок і складали слова. Такі групки звуків почали називати складами, адже з них складається слово. Звуки утворювали багато слів зі складів: МА-МА, БА-БА тощо. Але вони помітили, що приголосні звуки не можуть самі утворювати склади, а лише за допомогою голосних звуків. Тоді біля одного голосного могло зібратися два, а інколи і три приголосних звука. А голосні звуки можуть утворювати частинки слова - склади і без приголосних. Тож звуки прийшли до висновку, що скільки у слові голосних звуків, стільки і складів. Навчити дітей визначати кількість складів можна і в інший спосіб - підставляючи руку під підборіддя: скільки разів воно торкнеться руки під час промовляння слова, стільки у тому слові і складів. Тепер можна перейти безпосередньо до ознайомлення з тим фактом, що всі слова різні, але їх можна об'єднати у великі групи (частини мови), зокрема: слова-назви, слова-дії, слова-ознаки.
Джерело:
http://leleka.rv.ua/index.php?m=content&d=view&cid=367


26.01.2023

Фізкультура на повітрі

  Протягом прогулянки в першу половину дня вихователі планують з дітьми фізкультуру на повітрі. 

 

  Мета фізкультурних занять на повітрі — оздоровлення дітей, розвиток у них рухових умінь та навичок, формування фізичних характеристик, зокрема витривалості, що сприяє розширенню функціональних можливостей серцево- судинної, дихальної систем, підвищенню працездатності і зміцненню здоров'я дітей загалом.

 


20.01.2023

Впевнені кроки

   Під час занять з фізичної культури діти середньої та старшої групи вправляються в умінні  правильно ходити  по гімнастичній лаві різними способами. Діти середньої групи крокували звичайним кроком, діти старшої групи правим та лівим боком.

  Діти із задоволенням ідуть на заняття з фізичної культури. Тут можна вдосталь набігатись, набавитись та активно відпочити. 

  Вихователь, в свою чергу, ставить для себе певну мету, яку прагне виконати: зміцнення здоров'я, правильний фізичний розвиток, виховання навичок здорового способу життя. 


16.01.2023

Зимова казка

    Сьогодні під час малювання діти старшої групи прикрашали зимові дерева снігом. Вихователь групи пані Ольга запропонувала на початку заняття розглянути картину на якій зображено зимовий сад. Педагог звернула увагу дітей, що взимку дерева без жодного листочка. Тож запропонувала прикрасити їх снігом. Прикрашали вихованці за допомогою фарб. Діти старшої групи добре володіють пензликом тож впорались чудово із поставленою задачею.


30.12.2023

Безпека взимку

  Сьогодні в групі "Янголята" відбулось заняття на тему "Безпека взимку".

  Вихователь Олена Валентинівна розповіла дітям про те, яких правил необхідно дотримуватись під час ігор взимку. Звичайно діти найбільше полюбляють зиму через те, що випадає багато снігу: можна покататись на санчатах, лижах, ковзанах, зліпити сніговика та пограти в сніжки. Зимові ігри звісно веселі, але й несуть за собою небезпеку. Кататись на ковзанах можна лише на спеціально облаштованих ковзанках. Ліпити сніговика, грати в сніжки, кататись на санчатах можна лише у дворі, або в парку, в зоні відпочинку яка далеко знаходиться від проїжджої  частини дороги. 

   Діти активно ділились своїм досвідом зимових ігор та запевнили, що дотримуються правил безпеки.

 


19.12.2022

Прикрашаємо ялинку

   Сьогодні в групі "Янголята" відбулось заняття з малювання. На початку заняття вихователь запропонувала дітям прикрасити ялинку до нового року.  Перед заняттями із зображувальної діяльності  педагог завжди проводить пальчикову гімнастику, для того, щоб підготувати ручки вихованців до малювання. вихователь провела показ зразка та пояснила якими кольорами  вони сьогодні будуть розмальовувати ялинку.

   Під приємний музичний супровід діти розмальовували шаблони ялинок. Заняття із зображувальної діяльності розвивають у дошкільників естетичний смак та креативність.

 


18.04.2022

Шановні батьки!

  В умовах війни нам необхідно піклуватися про безпеку наших дітей, але й не слід забувати за їх розвиток. Приділяйте щодня кілька хвилин заняттям з дітьми, обговорюйте навколишню природу, грайте в розвиваючи ігри, читайте казки, грайте в спортивні ігри, по можливості організовуйте прогулянки та інше.  

  Я впевнена скоро ми всі зустрінемось у стінах нашого закладу.